SledNutZ

SledNutZ (http://www.slednutz.com/index.php)
-   Classifieds Feedback (http://www.slednutz.com/forumdisplay.php?f=62)
-   -   Westman995 (http://www.slednutz.com/showthread.php?t=1891)

cuzzinolaf 09-03-2008 01:48 PM

Westman995
 
Good Buyer, and good guy. No real qualms until he asked if I had (and/or) would include any gay porn.

Gotmud 09-03-2008 01:59 PM

^^ WTF he asked me the same thing!! After an awkward silence on the phone he said just kidding, maybe he wasn't? :stirpot:

Good kid, shipped parts out quickly and well packed. I'd buy from him again, if he didn't push the porn. :bitchdrama:

westman995 09-03-2008 02:13 PM

Haha you lying bastards, Your the ones that tried pushing the gay porn on me in the deals! Gotmud said, "How about a trade for some gay porn?" Fuck no you sick bastard i said, Same with olaf, said he would throw some in for an extra 10 bucks.

Dirty_Harry 09-03-2008 02:22 PM

Careful those magazines might be stained!

Gotmud 09-03-2008 02:23 PM

Quote:

Originally Posted by westman995 (Post 37650)
Haha you lying bastards, Your the ones that tried pushing the gay porn on me in the deals! Gotmud said, "How about a trade for some gay porn?" Fuck no you sick bastard i said, Same with olaf, said he would throw some in for an extra 10 bucks.

$10 isn't bad, why didn't you do it?:pics4:

westman995 09-03-2008 02:28 PM

Quote:

Originally Posted by Gotmud (Post 37653)
$10 isn't bad, why didn't you do it?:pics4: :gay2:

Hmm prolly cuz i dont swing with that gay shit :werd:

Dirty_Harry 09-03-2008 02:31 PM

Thats not what MX said!

Madcow 09-03-2008 06:48 PM

Quote:

Originally Posted by cuzzinolaf (Post 37633)
Good Buyer, and good guy. No real qualms until he asked if I had (and/or) would include any gay porn.


holy crap, i didnt say anthing earlier because i thought I was the only one he did that to

westman995 09-03-2008 07:06 PM

Quote:

Originally Posted by Madcow (Post 37711)
holy crap, i tried to sell him some too:gay2:, but he said no way you sick bastard


Yes thats exactly what happened

Polaris1man 09-03-2008 08:05 PM

That's it, for safety reasons, we are gong to have to ban Olaf and Harry from the site, send them over to Hardcore "sliders", or SF!!!

cuzzinolaf 09-03-2008 08:25 PM

Quote:

Originally Posted by Polaris1man (Post 37727)
That's it, for safety reasons, we are gong to have to ban Olaf and Harry from the site, send them over to Hardcore "sliders", or SF!!!

We'll send Harry over here.

http://www.gayoutdoors.org/index.cfm

Dirty_Harry 09-03-2008 09:43 PM

Quote:

Originally Posted by Polaris1man (Post 37727)
That's it, for our own intimate reasons, we are gong to have to blow Olaf and Harry from the tent, send them over in mini school girl outfits.:gay2::gay2::gay2:

Fixed :olaf"

YOU FAGS


:stirpot:


All times are GMT -5. The time now is 05:37 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2007 Slednutz.com